ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΟΝΟΥ

Στόχος μας είναι η ανάπτυξη μιας σχέσης εμπιστοσύνης

ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΟΝΟΥ 2021-09-10T15:49:49+00:00

Το Ιατρείο Πόνου της κλινικής είναι το πρώτο ιατρείο στην Ελλάδα που χρησιμοποιείται σε μεγάλο ποσοστό η τεχνολογία των υπερήχων για τη διενέργεια κατευθυνόμενων διαγνωστικών και θεραπευτικών εγχύσεων.

Με την καθοδήγηση υπερήχων γίνεται ασφαλέστερα η χορήγηση τοπικών αναισθητικών και αποφεύγεται η χρήση ακτινοσκοπικού μηχανήματος στις περισσότερες των περιπτώσεων.

Ποιά είναι η φιλοσοφία μας;

Δεν μας αρκεί η ελλάτωση του πόνου,προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον θεραπευόμενο να επανέλθει σε ικανοποιητικό επίπεδο δραστηριοτήτων. Από την πρώτη επίσκεψη στόχος μας είναι  η ανάπτυξη μιας σχέσης εμπιστοσύνης και το πετυχαίνουμε αφιερώνοντας χρόνο στο θεραπευόμενο.

Ο χρόνος  επίσκεψης ειναι σαφέστατα μεγαλύτερος  από αυτόν που έχει συνηθίσει ο Έλληνας ασθενής. Οι στόχοι της θεραπείας και τα μέσα επιτεύξης των γίνονται αντικείμενο διεξοδικής συζήτησης και δίνεται η δυνατότητα στον θεραπευόμενο να ανατρέξει στη σύγχρονη βιβλιογραφία  με τη βοηθεία του ιατρού .

Ποιές είναι οι συχνότερες επώδυνες καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε;

• Κεφαλγία –Αυχεναλγία

• Οσφυαλγία  (χρόνια,οξεία )
  • Μυοσκελετικοί πόνοι-Οστεοαρθρίτιδα
  • Οξύς και χρόνιος μετεγχειρητικός πόνος

• Πόνος οφειλόμενος σε διαβήτη ,νόσο Parkinson
  • Καρκινικός πόνος

Ποιά τα εργαλεία διαχείρισης του πόνου?

• physical therapy (κινησιοθεραπεία-φυσιοθεραπεία)
  • φαρμακευτικές ουσίες
  • ψυχολογική υποστήριξη
  • επεμβατικές τεχνικές( επισκληρίδιος αναλγησία,ενδαρθρικές εγχύσεις,διηθήσεις νεύρων και νευρικων πλεγμάτων,αποκλεισμοί γαγγλίων)

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στην προσπαθειά μας για αποφυγή της πολυφαρμακείας. Θέλουμε και μπορούμε οι ασθενείς μας να φύγουν από το ιατρείο με οδηγίες για λιγότερα φάρμακα. Αυτό το πετυχαίνουμε με βελτιστοποίηση της φαρμακευτικής αγωγής και συστάσεις για έναν τρόπο ζωής φιλικότερο στο σώμα (άσκηση,σωστή ενυδάτωση και διατροφή). Λιγότερα φάρμακα σημαίνει λιγότερες παρενέργειες και μικρότερο κόστος θεραπείας.

Διαθεσιμότητα

Επιλέξτε την κλινική που σας ενδιαφέρει για να μάθετε περισσότερα για το αντίστοιχο κέντρο επεμβατικής θεραπείας πόνου